De toekomst is misschien wel vandaag. Vergeet niet om gisteren te herinneren.



dinsdag 3 augustus 2010

Dinsdag 3 Augustus 2010


Ik wil het mezelf niet toegeven
wat iedereen nou onderhand wel weet
zelfs de wereld wist het,
dat ik je lief begin te hebben












was ik je maar nooit tegengekomen, nooit gesproken, nooit gezien, had ik maar nooit naar je gelachen
dan was ik nooit verlaten.
 Je hebt mij verlaten,
en jezelf achter gelaten.

-zomaar.

Komt dit ook door jou?



« Play me a sad song,

'cause that's what I want to hear.
I want you to make me cry.
I want to remember the places that we left,
lost to the mists of time...


I know that you'll go, soon.
You'll find out...
So, take me with you, always!... »


Au Revoir Simone- Sad Song om te luisteren http://fizy.com/#s/1d3kkf



al sta ik nog zo dichtbij jou
voel ik me mijlen ver
een lief woord
en ik spring op je















Ga toch eens weg.
ik wil me leeg voelen.











Er zijn nu geen stippellijntjes om in te vullen en verder is alles blanco, wit, schoon en leeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

verbaas me