De toekomst is misschien wel vandaag. Vergeet niet om gisteren te herinneren.



woensdag 11 augustus 2010

Woensdag 11 Augustus 2010

En dit zijn mijn tien dingen waarom ik je haat.

























Ik haat de manier waarop je met me praat en de manier hoe je mij smst.
ik haat de manier waarop je ligt en de manier waarop je zit
ik haat het als je mij aankijkt, niet tegen mij spreekt of niet smst.
ik haat het gevoel wat je mij laat voelen en de gedachten die je mij liet denken
ik haat het als je me laat lachen en meer als ik jou laat lachen
ik haat het als je niet in de buurt bent, en het feit dat je me niet belde
ik haat het als je zo onaardig doet en als je aardig doet
ik haat het als je mij zo droog beantwoordt of juist helemaal niet.
ik haat het meest dat ik jou heb gezien
en het meeste dat ik je weer wil zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

verbaas me