De toekomst is misschien wel vandaag. Vergeet niet om gisteren te herinneren.



maandag 2 augustus 2010

Maandag 2 Augustus 2010

Ik houd van mijnenvegeren, ik houd van aardbeien, ik zoek graag naar de kleinste details in films en op schilderijen,ik zoek graag naar de kleinste details van alles, ik houd van hippies, ik houd van filosofie, ik word nooit boos, Ik ben alleen bang voor spinnen, ik kijk elke avond door mijn raam naar de sterren en de maan, Ik kan uren wandelen en op een bankje zitten, en daar dan lezen en schrijven, ik lees graag, ik schrijf graag, ik houd van poezie,-en –daardan- dan wachten totdat het donker wordt of begint te schemeren, ik fiets graag, ik wandel graag door het bos, ik vind kinderen lief,ik houd van knuffelen, ik houd van de natuur, ik houd van mussen, ik wou dat ik kon vliegen, ik houd van typen, ik houd van dat typemachinegeluid, ik houd meer van zinnen dan een woord,- ik houd van woorden. Ik ga met de wind overal naar toe. Tot nu toe ben ik Overal geweest en nou verander ik mijn koers richting Nergens. Tot dan, Tot zo &Tot straks.


links-
rechts-
was al verdwenen















Overal waar ik heen ga neem ik een herinnering mee.
Ik ben de woorden die je niet durfde uit te spreken.
Ik ben de blik die je niet durfde te werpen.
Ik ben vergeten.

door jou?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'of jij mij onzeker maakt?'
nee.
'de rest van dit, dat maakt mij onzeker'
'of jij dat bent?'
neja..


klik en voel datgene wat ik ook voel. http://fizy.com/#s/1dc8gh
Ik delete al je foto's
Verwijder je gesprekken
Probeer je te vergeten
Wis alle herinneringen uit mijn gedachten
Als de delete-knop kon doden
had ik je allang vermoord.


dit vind ik zo mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

verbaas me