De toekomst is misschien wel vandaag. Vergeet niet om gisteren te herinneren.



maandag 16 augustus 2010

Maandag 16 Augustus 2010

Ja, het regent hier
en ik denk aan jou
is het nou zo moeilijk
om mij lief te hebben.

of te doen alsof
- eventjes maar








Ja, zelfs jullie hebben een tijd samen gehad
samen
ik maar een moment
een korter tijd
moment, fractie van een seconde
met jou...













voel je vrij
raak je, raak je kwijt
tussen alle wateren
tussen alle druppels

houd me vast

houd me strak vast
sleutel me aan alles
achter slot en grendel en gooi de sleutel weg

bemin mij
in jouw armen
in jouw gedachten
in jouw ziel

.....



''Mijn woorden dwarrelen als confetti rond.''













hij praat weer
 zijn stem en de golven
doet me wensen dat ik
een molecuul was,
-kleintje maar.


Als zelfs de koekjes kunnen liegen
wat moet er dan met jou worden?
















Zal gij zich nog ooit eens laten zien?
Misschien ooit om een hoekje. Terwijl je voorbij een etalage loopt. Je enigszins iets wilt voelen. -Je een schim ziet der liefde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

verbaas me