De toekomst is misschien wel vandaag. Vergeet niet om gisteren te herinneren.



zaterdag 14 augustus 2010

Zaterdag 14 Augustus 2010

als ik zoveel lef had
en een grote koffer
was ik nu
wezen stappen

-biezen pakken

Luisteren wordt geacht






probeer niet te denken
dat is zinloos
probeer niet te kijken
dat is zinloos
ik probeer je lief te hebben
dat is pas zinloos?!


ik wou dat ik mijn gevoel
ook zo schuil kon houden
en dat het ook zo grijs was
als mijn trui















ja, het is allemaal een weerspiegeling
alles wat ik doe
alles om me heen
alles wat zich nou afspeelt in de wereld
en in mij
ja, ook mijn gevoel.













Soms zijn er momenten
dat ik denk alles te vergeten
althans dat hoopte ik
maar jij bleef alsmaar doorspoken.















ra ra ra, waar ben ik
ra ra ra, wie ben ik
ra ra ra, ja daar ben ik
ja, je hebt het goed geraden
ik was het.
-goed na 10 keer.















ik kreun en draai me om

2 opmerkingen:

verbaas me